10 Ağustos 2013 Cumartesi

görüntülü arama yapilan android cep telefonlari





3g görüntülü arama yapılan android cep telefonları


ah canım benim sen de benim gibi elindeki telefondan bıktın teknolojiyi yakalayıp bi android telefon alayım bari diyorsun ama görüntülü görüşmeden vazgeçemiyorsun değil mi?


acaba s3 de görüntülü arama varmı?
samsung galaxy note 2 de görüntülü arama nasıl?
sony xperia z alsam video arama yapabilir miyim?
hangi android telefonlarda 3 g görüntülü arama özelliği var?
androidde video arama yapılabilen cep telefonları
görüntülü arama yapabilen android telefonlar
3g li görüntülü görüşmeli android telefonlar
androidli 3g telefonlar


diye kafanda sorular dönüp duruyor değil mi?
sana hemen şunu söyleyeyim Ben bugüne kadar görüntülü arama yapabilen bir android telefon görmedim.

galaksi s3, s3 mini, xperia z, samsung galaksi note, note 2, s4 de dahil birçok android işletim sistemli telefonda şebeke üzerinden görüntülü arama yok. çünkü desteklemiyor.
skype dan Google hangouttan filan öndeki kamerayı kullanarak görüşebilirsin belki ama görüntülü arama yapmak istediğinde hemen kapatır. seni biri aradığında karşı taraf desteklemiyor der.

3g görüntülü görüşme benim vazgeçilmezim diyorsan. sana
akıllı telefon olarak


iphone
samsung bada s8500 wave 1 , 2, 3

veya blackberry yada Nokia symbian telefonları tavsiye ederim.

sen olsan hangisini alırdın?
fiyatlar nasıl dersen
ben zaten bada s8500 kullanıyorum.

android değil bada ama birçok özelliği karşılıyor fakat android gibi zengin oyun ve uygulama marketi yok. sadece samsung apps var. oda carrefourun yanındaki Bakkal Ahmet gibi kalıyor maalesef.

işte buda resmi

SAMSUNG WAWE S8500

android+görüntülü+arama+yapılan+cep+telefonları
Full karizma telefondur donma kasma yaptığı zaman bile kızmaya kıyamazsın.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Konu & Telefon Hakkında Eklemek istediğiniz birşeyler varsa buyurun yazın;


Androidli |Cep | Gizlilik | Telefonları sitemapları | Google Ping ? | "görüntülü arama yapilan android cep telefonlari" sayfası