10 Haziran 2014 Salı

samsung z özellikleri





Samsung Z telefon özellikleri

(Dikkat android değil - Android markete google playa giremezsiniz apk yükleyemezsiniz)



samsungun Harika bir telefonu nu daha buldum.dandik kasa yapısıyla artık bıktıran illallah dedirten galaxy serisi modellerinden sonra samsung sony ye mi özendi ne yaptı. 2014 ün 3.çeyreğinde piyasaya Galax Z diye bir telefon sürüyor. özelliklerinden ziyade bu sefer kaliteli kasa yapısıyla ve malzemesiyle de göz dolduran samsung galaxy z nin özellikleri ise şöyle (Galaxy z dedim ya. şuuraltımıza işlemiş samsung ve galaxy kelimelerini birarada kullanmak :) samsung Z nin özellikleri şöyle;
samsung+z+özellikleriSAMSUNG Z ÖZELLİKLERİ:
samsung z androidli mi:Hayır Tizenli
samsung z işletim sistemi ne:TİZEN OS
samsung Z Ekranı kaç inç;4.8 süper amoled
Samsung z ekran çözünürlüğü:1280x720
Samsung Z İşlemcisi: 4 çekirdek 2.3ghz işlemci
samsung z kamerası kaç mp: 8mp
samsung z Ram i kaç gb: 2 gb
samsung z hafızası kaç gb:16gb
Samsung Z pili kaç mah:2600mah pil.
Samsung z şebeke hızı:50mbps
samsung z çift taşıyıcılı mı: evet
Samsung z alınır mı?:HAYIR
Samsung z neden alınmaz: çünkü bada yı eline yüzüne bulaştıran samsunga artık kimse güvenmez. tizen işletim sistemli bir telefon "tizen markette whatsapp, facebook,twitter,instagram gibi popüler uygulamalar ve oyunlar olmadığı müddetçe" en şık kasalı en iyi donanımlı telefonu da yapsa sa-tıl-maaz.
samsung z yi kimler alır? (TİZENLİ TELEFON ALINIR MI?)
benim gibi android istemeyen farklı birşeyler denemek isteyenler alır ve pişman olur.
(zamanında samsungun yaptığı bada os lu wave almıştım. samsung galaxy lere öyle bi daldı ki bada yı hem yetim hem öksüz bıraktı. bugün bile bada kullananlar samsunga ana avrat sövüyor. utanmadan birde tizen yapmış satıcam diyo.bundan sonra ne bada alırım ne tizen alırım ne de samsung markalı başka birşey alırım.)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Konu & Telefon Hakkında Eklemek istediğiniz birşeyler varsa buyurun yazın;


Androidli |Cep | Gizlilik | Telefonları sitemapları | Google Ping ? | "samsung z özellikleri" sayfası