25 Nisan 2015 Cumartesi

Samsung Wave Sms Mesaj Engelleme [Numarasız Spam mesajları engelleme]





Numarasız Gelen Spam Sms Mesajlarını Engelleme

LİMANGO, YAPIKREDİ, HEPSİBURADA, AK PARTİ, CHP, gibi sadece gönderen ismi yazan Spam Mesajlarda Gelen Spam Mesajın numarası yok engellemeye çalıştığınızda Yanlış numara diye hata veriyor peki bunu nasıl engelleyeceğiz?
işte çözüm ben yaptım oldu.





samsung+sms+engelleme

Güncelleme 2015: Artık numarasız gelen spam mesajlar var sadece isimle gelen bu mesajları Engellemek için
Android telefonunuzda o ismi numara olarak rehbere kaydedebilirseniz (ben asus zenfone 4 de kaydedebiliyordum)
rehberden o spam mesaj gönderen şirketi engelleyebiliyorsunuz.
Bada telefonda ise istediğiniz gibi ister numarasız gelen sms mesajları ister sadece isimle gelen sms mesajları
(Gönderen: HEPSIBURADA .... vb gibi numara yerine sadece isim yazan) rahatlıkla engelleyebiliyordunuz. ben şimdi bu işlemi iphone da yine aynı şekilde rehbere ekleyerek yapabiliyorum.



SAMSUNG WAVE BADA SMS MESAJ ENGELLEME AYARI UYGULAMASI
samsungun bada işletim sistemli telefonlarında kendinden yüklü olan bu özellik sayesinde sizi rahatsız eden kişiden sms gelmesini de engelleyebilirsiniz. nasıl mı gelen sms in üzerine tıklayın alttaki seçeneklerden diğer i seçin orada adrese göre engelle çıkacak oraya tıkladığınız anda artık o kişiden size sms gelmez. bu ayarı
menü mesajlar gelişmiş engellenenler listesi / ekle menüsünden elle numara girerekte yapabilirsiniz. şimdi sizlere ekran görüntüsü vermek isterdim ama daha yapmam gereken çok iş var. hadi kalın sağlıcakla.

android sms engelleme uygulaması veya nokia lumia veya symbian sms engelleme uygulması ben aradım bulamadım. bilen varsa yazsın birde ücretsiz free olsun bi zahmet şimdi vatandaşlar arar gelir buralara istenmeyen mesajları engelleme cep telefonu mesaj engelleme diye.
her neyse konu kapandı.










1 yorum:

Bu Konu & Telefon Hakkında Eklemek istediğiniz birşeyler varsa buyurun yazın;


Androidli |Cep | Gizlilik | Telefonları sitemapları | Google Ping ? | "Samsung Wave Sms Mesaj Engelleme [Numarasız Spam mesajları engelleme]" sayfası